Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα ήχου/βίντεου/συνδεσιμότητας κατά τη σύνδεση σας σε τηλεδιάσκεψη Webex, αρχικά, ελέγχετε αν υπάρχει γενικότερο πρόβλημα στην πλατφόρμα του webex μέσω της σελίδας https://status.webex.com/service/status?lang=en_US. Αν αυτό δεν ισχύει προχωρήστε στον έλεγχο της δικής σας τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης.
Για να ελέγξτε την ταχύτητα της τηλεπικοινωνιακής σας σύνδεσης με το διαδίκτυο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν ιστότοπο ελέγχου ταχύτητας π.χ. το https://www.speedtest.net/
Επιλέγετε GO.
Όταν ολοκληρωθεί το τεστ, θα εμφανιστεί ο πίνακας με τις μετρήσεις:
Η ταχύτητα upload πρέπει να είναι πάνω από 0,5Mbps για κάθε ηλεκτρονική αίθουσα. Αν είναι κάτω από 0,5Mbps τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στον πάροχο της σύνδεσή σας, ώστε να δηλωθεί βλάβη και να γίνει έλεγχος της γραμμής σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου