Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Αντιμετώπιση προβλημάτων ήχου σε τηλεδιάσκεψη Webex

 Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον ήχο κατά τη σύνδεση σας σε τηλεδιάσκεψη Webex, δείτε κάποιες από τις πιθανές αιτίες και τον αντίστοιχο τρόπο επίλυσης του προβλήματος.

Αρχικά, ελέγχετε αν υπάρχει γενικότερο πρόβλημα ήχου στην πλατφόρμα του webex μέσω της σελίδας https://status.webex.com/service/status?lang=en_US. Αν αυτό δεν ισχύει προχωρήστε στον έλεγχο της ταχύτητας της σύνδεσης σας. Σχετικές οδηγίες θα βρείτε στο άρθρο https://blogs.sch.gr/news/archives/617 

 

Άλλα προβλήματα ήχου

Πρόβλημα με certificate (πιστοποιητικό) με αναδυόμενο παράθυρο παρόμοιο με την παρακάτω εικόνα.


Το πρόβλημα οφείλεται σε λανθασμένη ημερομηνία/ώρα στην συσκευή (υπολογιστής, tablet, ή κινητό) που χρησιμοποιείτε. Ρυθμίστε τη συσκευή σας στην σωστή τρέχουσα ώρα.

 

Πρόβλημα στον ήχο, ο ήχος με διακοπές (σαν ρομπότ) και με θόρυβο. Η λύση είναι, ενώ βρίσκεστε ήδη συνδεδεμένος/η στο ηλεκτρονικό δωμάτιο, πατήστε στο κάτω μέρος της οθόνεης, δίπλα από το Unmute το βελάκι, και στη συνέχεια το Settings.


Στη συνέχεια στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, στην καρτέλα “Speaker and microphone” απο-επιλέξτε τις επιλογές που φαίνονται στην ακόλουθη εικόνα.

Τέλος κλείστε το παράθυρο αυτό.

Ο ήχος θα έχει διορθωθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου